6. 4. 20

veganska popoldanska mala malca

Na koncu se je zavleklo.
Lačna in pomladansko utrujena sem se vrnila iz službe. Mulci niso šli v trgovino. Kruha ni bilo.
Kava se je že ohladila, a je na koncu dobro dela. Ostalo mi je nekaj zelenih kroglic brstičnega ohrovta v katerega sem nadrobila sezamove palčke in zalila z oljčnim oljem.
Po jagodah sem polila javorjev sirup in zraven srebala kavo. Že dopoldan sem se na šihtu osvestila, da je do velike noči le še ta teden in ne še dva tedna kot sem narobe štela.

Že tretje leto zapored -  Od pepelnice do velike noči. 

Moja  veganska  "karantena"  se bliža radostnemu koncu.


Quarantina  - Quaranta giorni. Beseda izvira iz časa Beneške republike, ko so morale ladje, ki so se vračale iz kužnih področij,  čakati pred obalo 40 dni, preden so lahko vplule v pristanišče.


Ni komentarjev:

Objavite komentar