24. 4. 20

Pisani svet kot iz škatlice vzet

Danes, ko sem zagledala te rože, bele velike marjetice v travah zelenih travnikov, se mi je začela peti ta pesem. Začela sem korakati v ritmu: Rastejo trave in misli, raste in širi se dlan,...

Tik pred majem smo. Pre vedno tako lepimi prvomajskimi prazniki.  Majske rože so že tu! 

Prehitevamo misli in čakamo dan, ko zapojemo  Zemlji na glas - Le mi vemo zakaj, je v deželi sam maj, je ves pisani svet, kot iz škatlice vzet.




 Majska

Rastejo trave in misli,
raste in širi se dlan,
rastemo z njo pionirji
v velik pokončen dan.
Danes so pravljice naše
krožijo zvezde kraj nas
jutri kdo sonce zajaše
zemlji zapoje naglas.
Le mi vemo zakaj,
je v deželi sam maj,
je ves pisani svet,
kot iz škatlice vzet.
da skoz kuštrave dni
nas veselje lovi
in doni do neba
pionirski hura!

(Tone Pavček)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar