29. 4. 20

Ob poslušanju radia in šivanju koščkov blaga

Že od včeraj zvečer šivam koščke.  
Poslušam radio, vedno Val 2o2. Včeraj zvečer je bil Šaleharjev Toplovod, ko je ponovno poklical Štefan - prerok. Oddajo Toplovod spremljam že od nekdaj. Spomnim se Štefana, ko je pravilno napovedal,  da bodo begunci prišli tudi do nas, da bodo prišli do naših meja je bilo takrat nepredstavljivo. Poklical je v 1. oddaji korona serije Toplovoda pred tedni in včeraj, v zadnjem karantenskem -  ravno nas je namreč dosegla vest, da so občinske karantenske meje "padle". Taveliki punci je  sreča na obrazu segla do ušes. Lahko bo končno v miru prišel.

Danes popoldan sem poslušala "koncert doma" na Valu 2o2. Čudovita glasba in pesem pianista  Balladero - Dominik Bagola.  Poslušala sem tudi intervju z dvema glasbenikoma, ki sta hkrati zdravstvena delavca - tehnik in specializantka medicine. Zaradi tveganja na delovnem mestu, ne smeta sodelovati v koncertih doma.  Zelo zanimiv in za ogret srce je bil tudi intervju z Iztokom Mlakarjem, ki se je oglašal Mihiju direktno iz parcele, na kateri je posadil tri fige.
O, glasbeniki. Ne predstavljam si jih, da bi peli z maskami. Težki časi so pred njimi, brez koncertov, nastopov, festivalov.  Sledimo jim po radiu in še kod, ker glasba v teh časih združuje nas vse. V tem času sem na harmoniki po dolgem času povadila nekaj italijanskih kancon in Chopinov valček.

Pozno zvečer sem  poslušala še  en intervju   -  s fucbalerji. Štirje novinarji so se dobili v studiu.  Kako jim je res hudo! Brez nogometa, brez tekem. Pomislim na svojega sodelavca, ki ga vedno ogovorim: "kako kaj fucbal?". Vzadnjič je bil ves obupan.

Sestavljam vzorčke in uporabim vse stare ostanke blaga. Moja kolažna ustvarjalnica, ko iz ostankov blaga naredim nove vzorčke in slike za nove izdelke mi je vedno v posebno uteho. 

Zunaj pada dež. Eni pravijo, da je bil dež taglavni, da so res odprli občinske meje. Tudi prav.



Ni komentarjev:

Objavite komentar