1. 4. 20

Skriti za vse mogočimi maskami

Veliko nas šiva maske, take in drugačne, iz youtube posnetkov, po krojih ameriških bolnišnic in takšnih iz UKCja. Te naše maske so bolj tako "takotako", ker je pač treba, da jih imamo, ker ne smemo brez njih v trgovino, ker jih morajo imeti delavci za strojem v proizvodnji, nositi jih moramo celo v pisarni....in  potem strokovnjak za govorniškim odrom pove,  da je potrebno masko "pravilno uporabljati",...
Pravilna uporaba maske  pa pomeni, da se maske ne smete dotikat, da jo je potreba pravilno sneti, nikoli nositi pod brado in še marsikaj.

Šivanje mi ne gre kaj dobro od rok. Paralica je opravila dobršen del dela in moje slabe volje je bilo na pretek. Našemu fantu tako nisem uspela dokončati njegove. Izbral si je blago z brki.

In ker danes ni imel svoje maske z brki, se je danes na 1. aprila dan,  odpravil v trgovino po vrečo čokolina in kinder pinguin  kar s svojo potapljaško masko in dihalko zraven. ;)

2 komentarja:

  1. Vem zakaj ti šivanje ne gre, ker se čuti tvoj odpor do mask. Jaz še nisem šla v trgovino z njo, jutri bom mogla :( ... smo pa dobili od občine eno pralno iz blaga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je, da sem se s težavo lotila, ampak potem je zalaufalo. V trgovino sem tudi že šla, ni problema, vsi jih imajo, vsem je malo "nerodno", potem pač ne govoriš z ljudmi - to je po mojem tudi bistvo teh mask - socialna distanca :o in ker ti res ni za hoditi vsak dan v trgovino, čakaš, da se listek napolni in potem gre nakup kot po maslu, hitro in učinkovito :)

    OdgovoriIzbriši