4. 4. 20

maskerine

Tale objava pa ne bodo toaletke :) ampak najbolj pomemben rekviziti današnjega časa - corona accessories! Maske!

Ne vem zakaj sem jih poimenovala po italijansko. Mogoče tudi za hec. Ker prave zaščitne maske nosijo zdravstveni delavci, negovalci starejših ljudi, bolničarji v domovih za ostarele. Vsi ti znajo pravilno nositi masko. Vsi mi ostali lahko nosimo drugačne maske, ki jih pač ne uporabljamo s pravim namenom ampak bolj zato, ker jih pač moramo. Politiki in govorci si pač operejo roke in rečejo, da je potrebno maske seveda pravilno uporabljati... potem jih pa kmalu kakšen fotograf ujame, kako jo nosijo pod brado ali pa si jo stalno popravljajo in dajejo gor in dol.

Improviziranih rešitev za zaščito obraza v obliki maske je veliko.  Všeč mi je varianta, kako se zloži ruta ali mehak večslojen serviet skupaj z dvema elastikama. Po izhodu iz trgovine serviet takoj zavržemo in stvar je rešena.

A veste da moji mulci sploh ne marajo več iti v trgovino, ker je to z maskami in rokavicami preveč komplicirano? In sploh še niso šli zato ker "ne znajo in ne vejo kako je to treba? :o

Že več časa me mnogi provocirajo, kdaj bom pričela šivati maske. In že davno sem se zaklela, da tega pa že ne bom šivala,.. in ne bom klicala nesreče. (Če sem odkrita, sem bila mnenja, da se masko nosi le takrat, ko je nekdo v bližini bolan ali pa da si sam sumljivo bolan in nočeš virusa širiti naokrog.)
No, na koncu sem popustila in sešila nekaj mask zase in za svoje bližnje.  Pravim jim kar suvenirji tega norega korona časa.
Ker je v naši trgovini popolnoma zmanjkalo vseh belih in črnih enocentimeterskih elastik (vse šivilje naokrog na veliko šivajo maske), sem morala kupiti okroglo elastiko in tudi poiskati ustrezno rešitev, kjer bo uporabljena okrogla elastika.

Našla sem  kroj za olson masko, skupaj z natančnim navodilom  v posnetku.

Moje mnenje je, da maska pač ne more biti modni dodatek, zato sem jih poslikala kar tako in ne na obrazu. Zakaj jih imenujem maskerine in ne maske je že opisano zgoraj in še bolj utemeljeno spodaj, pod fotografijam.  Mogoče pa komu pride kaj prav,... oh ne - ostanite zdravi in vsi najbližji okoli vas, maske pa le nosite, da bo vse tako kot je prav in še za vsak slučaj zraven.



Iz navodil UKC Ljubljana:

Navodila za domačo uporabo pralnih zaščitnih bombažnih mask:
- Maska je namenjena večkratni uporabi.
- PRED NAMESTITVIJO MASKE SI UMIJTE ALI RAZKUŽITE ROKE
- Masko namestite na obraz od zgornjega dela nosnega korena preko ust in pod brado, da se maska
tesno prilega obrazu.
- Maske se med uporabo ne dotikajte, v primeru dotika si vedno umijte ali razkužite roke!!! (Tako
preprečite prenos mikrobov).
- Maske nikoli ne nosite pod nosom ali pod brado!!!!
- Po 2 urah ali v primeru ovlažitve maske le to odstranite s prijemom za trakove ali elastiki, Maske se nikoli ne dotikajte spredaj.
- Ob odstranjevanju maske glavo držite naravnost (ne glejte navzdol), s tem preprečite raztros mikrobov iz
površine maske po vaši obleki.
- PO ODSTRANITVI SI OBVEZNO UMIJTE ALI RAZKUŽITE ROKE!!!
Vzdrževanje.
Po uporabi masko odložite na določeno mesto, da ne bodo prihajale v kontakt s čistim perilom,
materialom.
Maske izdelujte iz materialov (bombaž), ki omogočajo pranje v pralnem stroju na najmanj 60°C, ali
95°C. Uporabite običajne pralne praške. Suho masko prelikajte z likalnikom.

3 komentarji:

  1. Super si jih sešila. Jaz tudi vsak dan pravim, da jih bom, ampak danes jih pa res moram, ker grem jutri v trgovino. Katero blago pa si uporabila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago so ostanki bombaža. Priporočam 1oo bombaž, lahko tudi mešanica lanu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi na čudne čase je treba imeti kakšen spomin. :-) Jaz sem še dobila 5m elastike. Za domačo rabo bo dovolj. Blaga pa tudi. :-))

    OdgovoriIzbriši