30. 4. 20

April, kot ga še ni bilo

Spodnje prostore sta punci uštimali v svojo predavalnico in učilnico. Hladilnik je od Tamale, saj je preliman z mnogimi listki in zaznamki, koledarjem.  Študentka beleži vse skupaj v lastnoročno narejen notesnik. Popoldne, proti večeru postane njun dnevni prostor mnogokrat telovadnica, vsaka naredi svoj workout. Rekli sta, da bosta nabavili malo bolj težke uteži, saj da so moje kot peresca.  Enkrat sta me povabili k skupinski vadbi. Vsaka je imela svojo punco plesalko na ekranu. Potem smo migale in plesale, enkrat v eno stran, drugič v drugo. No, jaz sem se bolj režala in sklopa vaj je bilo vedno konec ravno takrat,  ko sem dojela zakaj gre in kako je treba.

Poslavljamo se od aprila,  nikoli predstavljivega obdobja v katerem smo se tako zaplezali.

Ugotavljamo, da smo familija, ki nam je to obdobje dobro delo. Govorijo namreč, da obstajata samo dva tipa familij - ali takšna,  da jim hausarest ni za držat skupaj ali pa takšna, da nam je čisto fajn. 

Zgodovinski april 2o2o je minil neverjetno hitro, punci kar ne moreta verjet, da še vedno zdržita in sta čisto okej.


Ni komentarjev:

Objavite komentar