22. 3. 20

8 x toaletke

Minuli šivalni challenge. Na zalogo, za rojstne dneve dragih ljudi, ki jih v tem času le pokličem, darilce pa bo zato počakalo... in če zašepetam..., prav zato s kakšnim darilcem pošteno zamujam in je še v delu.

Tokrat sem blago najprej ročno prešivala in za medvologo uporabila manjše ostanke poliestra. Kroj ima okroglino,  kar pri šivanju zadrge zahteva dobršno mero potrpežljivosti. Potem sem jih ukrojila, izbrala zadrge in blago za notranjost. Prav zato je toaletka bolj prostorna in pregledna.




3 komentarji:

  1. luštne. ampak a veš, da sem najprej pomislila, da so maske. lol. ta virus že sanjam, a kaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ups, pa res,.. še tako sem jih zložila :o
      A veš, da mi je že nekaj ljudi reklo, da naj sešijem to,... graužo. Iz principa tega ne morem, no. Da ne kličem hudiča ;) Tudi na zalogi nimam ne mask, ne razkužil, ne nove baterije za termometer. Pravijo, da me že bo nova uredba prisilila v to.

      Izbriši