24. 3. 20

v postu, med linki in koščki blaga,...

Zlagam kose blaga in poslušam radio, Toplovod. Moj torkov večerni ritual v mojem kotičku.
V peči sem zakurila ogenj. Zunaj močno piha, mrzlo je.

Enajsti dan je danes, pravi Mihi. Od petka trinajstega dalje. Debata je dobra.

Razmišljam o tem, da bi se bilo potrebno odklopit,... v teh dnevih prostega pada časa. Manj slediti vsemogočim spletnim stranem, ...italijanskim, kot izgovor, da vadim italijansko,.. statistikam, grafom, filozofom, teorijam zarote in tem in enim strokovnjakom.

V času posta smo. Odpovedala sem se slaščicam, mesu in pašti, ker so v njej pač jajca. Držanje zaveze. V letošnjem postu si bom za vedno zapomnila zavestno kršitev, ki ima opravičilo vsled izjemnim zgodovinskim časom te ere, ko smo na tisti ponedeljek ali nedeljo, ko se je s poslednjim javnim prevozom vrnila še Tavelika hčera odprle in spile novoletni šampanjec.
Od takrat smo vsi skupaj doma. Dobro smo. Tudi moja starša. Z očetom imava burne debate in se tudi kaj spričkava. Predlagala sem mu, da bi se moral malo odklopiti. Lahko bi imela za kakšen dan skupni post še od vseh sorte linkov in sledenj  temu burnemu času.


1 komentar:

  1. joj, ti pogovori z nasimi atati. pri nas je ista zgodba. in kako lepo vezenina <3 vse dobro k vam.

    OdgovoriIzbriši