23. 3. 20

Lucifer za pavzo

Iz svojih sob sta se preselili v spodnje prostore, kjer imata svoj mir, pravita.  Vmes si pogledata tudi kakšno serijo. Trenutno je aktualen  Vampir?,.. ne ni vampir,...ni hudič. Uf, ne spomnim se. Neki čuden žanr mora to biti,.. videla sem kako se ženska spremeni v sončno svetlobo in kot mi je bilo razloženo je ona kot en bog. No, ne vem. Nekako tako. Vprašajte mularijo.

,... sedaj sem se spomnila kaj gledata - Lucifer je ta serija. 

Nocoj sem spet prišla malo k njima. (že spet) Nista hoteli, da jima kaj zaigram na klavir, ker nočeta poslušat mojih improvizacij... Malo sem posedela in ju opazovala. Nista se dali motiti. Tamala je imela slušalke in je poslušala svojo učiteljico. Književnost.  Zraven je na glas komentirala in na momente postajala nestrpna. Potem je še nekaj zamomljala med zobni in učiteljco z drsnikom premaknila dalje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar