26. 11. 18

o črnem petku, hvaležnosti in Božičkih

Minil je črni petek. Ta dan sem bila v Ljubljani. Ne, nisem šla na šoping, raje sem se sprehodila po mestu, ki diha na drugačen način kot v mojih študentskih letih. Šla se v eno od trgovin le zaradi firbca. 

grdo kičasto posiljevanje

Na glas je igrala božična glasba, posiljeno zahrbtno kričoča - rabiš, poceni je, splača se...
...danes na dan ponedeljka pa obstaja Cyber Monday :o  super spletno zapravljanje, jovonanovo, še. 

Hčera je raje kot  zapravljanje takoj po svojem prvem kolokviju obiskala knjižni sejem. Ona in njene knjige. Pa saj že veste,...Nakupila je 5 knjig in vse so bile iz založbe zanimive spletne strani, ki jo rada berem tudi jaz - Lud literatura.

Oče me je poučil, zakaj se mu reče črni petek: ker so enkrat v Ameriki sicer rdeče številke izgube, čez noč spremenili v črne številke. V Ameriki črni petek sledi Zahvalnemu dnevu - Thanksgiving day - to je vedno četrti četrtek v novembru.
Priznam, da sem na spletu tudi sama čakala na nakup na dan petka, črnega petka. Kako lepo je, da se je v tej trgovini nakup imenoval - Thankful sale, kjer se je avtorica krojev in načrtov na nek način z nižjo ceno zahvalila vsem, ki ji sledimo in imamo radi njeno delo.

Že nekaj časa v naši hiši vsi vemo za Božička. Tudi Tamali. In mu pomagamo z listo želja, pametnim razmislekom ali pa mu raje prepustimo skrito drobno pozornostjo, presenečenjem.

Že nekaj časa na blogu nisem naredila nobene reklame. Mnoge firme me še vedno tu pa tam vprašajo za objavo v zameno za čokolado, kremo in podobne reči. Eh, tega ne maram preveč.
Danes bom naredila reklamo in zanjo me ni noben zaprosil. No, če hočete - prosil me je Božiček, ki išče pomagače.  Biti Božiček za en dan, za enega otroka.
Izbrala sem svojega.  Še nekaj dni nazaj je bilo  na seznamu več kot 1ooo otrok, ki pa so do danes že vsi "oddani".  Res je lepo, ganljivo brati komentarje mnogih, ki komaj čakajo na nov seznam otrok.
Nocoj sva z našim fantom pripravljala škatle. Tudi za našo izbranko, za njeno "majhno škatlo, za velik nasmeh".


3 komentarji:

  1. Čudovit Božiček si bila- mali nadobudnež bo zagotovo vesel tovjega darila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno je nekomu polepšati dan in super občutek, ko se uspeš upreti vsesplošnemu napadanju trgovcev. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čas gre tako hitro, da sem čisto pozabila na Božička za en dan. Pred leti sva sodelovali tudi medve z L., ampak odkar delam v prestolnici sploh nimam več časa za take pozornosti. Se mi pa zdi zares lepo, da se je ta dobrodelna oblika ohranila, ker je res to tako lepo. In super, da sodeluješ.

    OdgovoriIzbriši