28. 11. 18

Dekliško ženske toaletke - giveaway bonbonček!

Toaletke za punce in mame in vse nas. 

Ena tudi za našo najlepšo okronano lepotico,.. ker je Lara iz naših koncev in jo poznam še is časov, ko je laufala skupaj z našo Tamalo in smo otročad kar naprej vozili na  tekaška tekmovanja. Majhna pozornost s strani naše nitkarske skupine  tudi z moje strani, saj je njena nona naša zvesta članica od vsega začetka. 

Druga toaletka je poslana gospe Alenki., ki sem jo res naključno spoznala, ko mi je podarila bele bombažne zavese. Kako lepo je, da sva se našli, da spoznavam njen svet pisane besede v posebnih verzih in oblikah. Gotovo jo bom tu še kdaj omenila, njene zavese pa sproti spreminjala v razne oblike svojih izdelkov.

Tretja toaletka je za eno od vas. Ali za nekoga, ki bi jo komu podarili? Na dan z besedo. V komentar spodaj. (ta bo viden kasneje, ko ga potrdim. Če se prijavite kot "anonimni" - neregistrirani - pa se podpišite z imenom).

Žrebam na Miklavžev večer.







3 komentarji:

  1. Veš da se pofočkam za takšno lepotičko, ker pa takole na uč zgleda primerna za ličila bo verjtno šla v roke moji sestrici, ki ima na "tone" tegaa materiala :P. Drugače si pa lepo pocartala lepotičko in sevegda tudi gospo, ki ti je dala material :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako lepa toaletka kar kliče po tem, da v nahrbtniku moje hčerke čuva vse tisto, kar mora ženska vedno nositi s seboj. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo, kako skrbiš za svoje bralce. No, če bom jaz izžrebana podarjam to toaletko tisti, ki je na seznamu pred mano, ker sem bila za eno tako že enkrat izžrebana.

    OdgovoriIzbriši