17. 5. 17

Rožce in mačkaste nalepke

in danes sem dobila tudi pisemce, s semeni rožic in mačkami :) Ej, kako me Uri pozna, rada hodim k njej na kavico. 

Tamali se je takoj domislil, da bo tudi letos imel na vrtu svoje rože, svoj kotiček, tako kot lansko leto. Prišel je z mano na vrt in določila sva kotiček. Posadil je rožce iz luškanga škrtočka in zraven na veliko govoril, da bi mi lahko imeli rože in vrt urejene v takem baročnem stilu (ooo, le v kateri epizodi Galileja je pa to videl...). Vprašala sem ga kakšen pa je ta baročni stil? "...to je takšen zelo lepo urejen vrt,..če hočeš točno to videt, lahko potem gor poguglaš - baročni vrtovi, pod slike, pa boš videla. "

Naš vrt je daleč od urejenosti, tudi tiste v običajnem pomenu besede. Obljubila sem si, da bom letos bolj pridna. Komaj čakam da vam pokažem vse cvetove, ki se bodo razvili in zrasli iz semen vrečke presenečenja. 


1 komentar:

  1. ooo, to pa bo nobl! bom tudi jaz pogledala na google slike :) hvala za cvetlice. vse lepo k vam.

    OdgovoriIzbriši