5. 5. 17

O maju in norveških jelenih

2014, 2015, 2016 v majskih dnevih.
Od praznično kresovitega, skozi  vsa Majska jutra do majskega rokenrola v četrto majsko leto.
Vsak dan.

Danes še malo o jelenih.


Med počitnicami sem posnetkom bolj ali manj sledila večkrat dnevno, prav tako sva s Tamalim opazovala kako se premika GPS pot in kako napredujejo. 
No, proti koncu  sem sledila le še sama, ostali so se bolj ali manj hecali z mano in mojimi jeleni. Ampak meni je bilo všeč. Sem fenica vsega skandinavskega in tovrstna slow TV je še kako popestrila moj vsakdan.
Žal ekipi ni uspelo da bi pravočasno izvedli še zadnji TV izziv, plavanje jelenov čez morje na otok. Glavni krivec za to je bilo nenavadno mrzlo vreme, mrzlo morje, ki je bilo predvsem preveč temno, vsaj tako sem razumela gugl prevod komentarjev. 
Glavni dogodek se je končal takrat, ko so prečkali glavno cesto. Takrat je bila gledanost velikanska in med komentarji sem zasledila tudi takšne iz Slovenije.
V snežnem metežu, pravi zimi so preko ceste spravili okrog 1500 jelenov. Fantastični posnetki!
Poglejte si kako je to čudovito, s čudovito glasbo od  nekje 14 minute naprej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar