2. 8. 15

Zadnja morska reportaža

Na morju sem letos prebrala 5 knjig. 4 iz sklopa Primorci beremo in eno knjigo, ki sem se ji zavezala tudi tukaj, čeprav sem "pomotoma" prebrala  - Ne ubijaj slavca - Harper Lee in ne Charlijev svet, ki sem ga imela zares v mislih. Tako me sedaj čaka še ena knjiga. Prav ta knjiga, ki sem jo "vzela po pomoti",  je bila najboljša, vredna branja. Iz sklopa Primorcev pa mi je bila všeč Skrivnost oblačne gore - Peter Milan Levokov,  medtem ko sem ostale, ki sem jih uspela si sposoditi v najvišji sezoni branja iz sklopa Primorcev Lovke, Loverboy, Piarovka bolj kvantaste sorte.

Spletla sem cca 3 metre čipke, ki bo za izdelek, ki ga ustvarjave skupaj z mamo. Prijetno lepo je štrikat na plaži. Pomembno je da sem v senci in da imam svoj super zložljivi nizek stolček - moj pravi "počivalnik".

Dežja na morju ni bilo. Namesto tega so bili en dan visoki valovi, ki so ustvarjali morske pene in strašili kopalce. Sami smo bili ta dan cel dan ob morju, saj smo prostor dobili za skalnatim valobranom, ki je preprečil zalivanje našega delčka plaže.

Dopust na morju mi pomeni predvsem počitek, ki pa ne pomeni "da prav nič ne počnem". To bi lahko rekla le pri kuhariji, ki sem se ji izognila v velikem ovinku.

Igrali smo badminton. Tega vedno igram le na morju. Razmišljam, zakaj ga ne bi igrala večkrat, morda tudi pozimi v telovadnici.... Saj sem vendar boljša od Dja :), čeprav nisva presegla rekorda Tamale in soseda, da ne bi muhca več kot 76krat bila v zraku, med loparjama. 

Veliko reči smo počeli.  Mali je vsak dan rekel: "kateri projekt je pa danes na vrsti"? Vas zanima vseh 9 dnevnih projektov?
- loveljenje rib (3 krat je ujel, prvič se je grozovito ustrašil, drugič mu je ušla, tretjič sva jo spustila nazaj v svobodno morje).
- vožnja s pol podmornico. Kasneje sva ugotovila, da je snorčkanje dosti lepše in ob naši plaži je tako veliko rib. Res sva jih videla več, kot smo jih videli v podmornici.
- badminton
- palačinke v Martinščici
- plavanje  daleč (s pomočjo blazine) do prometnega znaka v sredini zaliva, ki označuje plitvino
- mini golf
- najbolj super pleskavica in čevapčiči
- potapljanje ob obali daleč, do rta.
- Izlet do druge plaže, kjer so bili  skoki iz pomola in zraven še plezanje po super borovcu
- Sončni zahod na Lubenicah
- še zadnjič se kopamo v morju,  dvakrat vržemo Enko in  gremo domov. 

K vsem dnevnim projektom je seveda spadal tudi večerni sladoled. Vseh projektov nismo dokumentirali, jih je pa bilo gotovo devet in še kakšen bonus zraven. Tudi po naštetih alinejah, jih je nastalo več kot devet. In nikakor ne morem zbrati le devet zadnjih fotografij...










1 komentar:

  1. Čisti užitek na dopustu bi jaz temu rekla koj ko si daleč proč od kuhinje :).

    OdgovoriIzbriši