11. 8. 15

"kje se gre dol, ne najdem batona"

Leta 2007 sem sem prijavila na FB zato, da bi videla kako stvar funkcionira, zato da "zaščitim" otroke,... da vem zakaj gre pri velikem fbju, da jih primerno opozorim na vse pasti in zaščito.

Letos, leta 2015 sem morala hčero na predzadnji dan njenega potepanja po Londonu kontaktirati po FBju, saj je Tamala na taboru. Ta je v preteklem tednu poročala in z njo klepetala. 
Očitno je bila dosegljiva le na FB, saj na email ni bilo odgovora.
Tako sem se po dolgem dolgem, dolgem času napotila na moj FB in ugotovila, da me je hčera skenslala iz prijateljstva, za kar sva se v daljnem letu 2010 tudi dogovorili, da bo lahko naredila, ko bo "velika". 

Nastal je spodnji pogovor, ki bo ostal v spominu tudi hčere in njene prijateljice, ki sta mi povedali kako sta se grozno krohotali na pogradih v hostlu, ko so vsi že spali, kako "ju je rilo", ko sem iskala "baton za dol". Ko sem jo vprašala, če lahko objavim to tukaj, je rekla da lahko, da si je tudi sama naredila screenshot.
 
 
a sem zdej s tabo na fb, ali ne. Ali sem še frendica al ne, pojma nimam, ni te bilo na seznamu, sedaj pa te najdem z zeleno piko. Kako sta, v pripravah za odhod?
 
oooj kje si
 
aha, zdej deluje 
 
Ja zdej sm te sprejela, da se lahko pogovarjava.

Točno zato rabim frendovstvo za nč druzga. Pa zato ker nona ful sitnar, kako da nc ne vem kje si,..
 
hahahahahaha
 
jo moram poklicat potem, da ji povem, da nisem tako nemarna mati... kar vpraši Mojco, kako ji vse kolegice tumbajo, da kaksne matere sva...
Kako sta?
 
ooooj
 
Pocaki no se z jero pogovarjam
 
okej bom pocakala.

Super matere sta hahah
Ja kr povej noni ja
 
ja ma neki ji moram povedat, da bo kaksno sporocilo prav za njo
 
No povej ji da sva zive in zdrave in da bi se ostale ce bi lahko in da jo lepo lepo pozdravljava. 
 
No, samo da sta okej, se vidimo jutri. Letalo pristane ob 9.10 ali nekaj takega ane.

Ja ob 9.10 je v benetkah
 
Zmenjeno
cao, grem dol.
 
Cau cau
 
 
Čez nekaj minut.
 
oj kje se gre dol ne najdem batona
 
hahahahahahahahahagagagagaghahagahhaga
 
Desno zgori
 
Dobila, puščica skrajno zamegljeno, 
 
ne vem zakaj je v megli.
čao


 
Naslednji dan sta srečno pristali.  Zadovoljni in srečni. 
Tudi vsi mi, doma. 
 
Še vedno ne razumem, zakaj je ta gumb logout na fbju tako butasto skrit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar