28. 2. 21

Šivanje obrobe

Pripravila sem 6 metrov obrobe iz ostankov otroške posteljnine. Narezala sem trakove široke 6 cm in jih diagonalno sešila skupaj, da je obroba bolj nevidno podaljšana, prav tako je manjša debelina pri šivanju, zato vse skupaj lepše izgleda.  Obrobo sem zalikala na polovico in potem zarobila še z obeh strani do zalikane polovice, da je nastal lep všečen trak. 

Obrobo se strojno šiva na licu izdelka. Nekaj več previdnosti in posebne tehnike je potrebno pri šivanju v vogalih. Še največ heca sem imela pri ponovnem priključku obeh koncev trakov, ko sem prišla naokrog vseh 4 vogalov. Tudi tam sem oba konca sešila po diagonali in dokončno prišila trak naokrog.

Sledilo je ročno prišivanje traku na hrbtni strani izdelka. Poseben ritual, veliki finale, ki traja nekaj dlje časa  - a kaj bi to, če to vzamem kot en častni krog zmagovalca :)






 

Ni komentarjev:

Objavite komentar