1. 3. 21

Prešita odeja - krpanka - v kvadratnih medaljonih

Odejo krpanko sem pripravljala in šivala cel minuli mesec februar, morda sem prve kvadrate rezala že v januarju, ne spomnim se natančno. Takoj sem rekla, da bo to odeja za spomin na korona dobo, ki jo preživljamo že celo leto in obletnico beležimo v teh dnevih, ko se še kako natančno spominjamo lanskih dni tega časa. 

V minulih zadnjih objavah sem vam tako malo  - dramatično ;) prikazala kako je odeja nastajala, minuli zadnji vikend februarja, pa je doživela še svoj foto shooting na sončni svetlobi oz. bolj v senci, kjer so slike lepše. Res je, da se na tistih sončnih bolje vidi tehnika prešivanja, zato sem eno tako tudi pustila.  

Objavljam jih kar nekaj, da dobite vtis, kako prešita odeja resnično izgleda.

Priznati moram, tudi sama sem navdušena in zadovoljna, pa tudi ponosna :)


 

 
 




 

 

4 komentarji:

  1. Zelo je lepa! Za spomin na korona čase. Upam samo, da bodo kmalu mimo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, pa toliko vloženega dela in časa in ... Samo želim da bo to res spomin na te čudne čase in da zaživimo v neki običajni vsakdanjosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla, takole od strani te spremljam in ti ploskam ob kakšnih citatih in tako na sploh, zaradi tebe delam italijanščino DUOlingu, HVALA...sedaj pa moram dat glas hihihi. BRAVO!!! za vztrajnost!! odeja je res lepa!!!( pa tudi vem koliko dela je v njej) Še enkrat BRAVO!!! Marjana

    OdgovoriIzbriši
  4. Oo, lejo lejo! Hvala. Lepo se je spomnit nate! MOj italijanski duolingo je čisto pri koncu, nekako mi zadnje čase ne gre, tam rabim kaj več vztrajnosti!

    OdgovoriIzbriši