27. 2. 21

Prešivanje odeje

Sledi najbolj pomemben, zagotovo tudi najbolj ključen in dokaj zahteven del procesa. To je prešivanje. V tem res nisem izurnjena, zato sem  izbrala sem načrt, kjer gre prešivaje naravnost in ga ni preveč. Na blago sem s kemičnim svinčnikom Frixion narisala črte po katerih bom šivala. Ti kemični svinčniki so res super, saj pisava izgine, ko blago vroče prelikamo. Te raje uporabljam kot krede ali flomastre, ki izginejo z vodo, ali druge krojaške izginjajoče flomastre, ki so po vrhu mnogo dražji. 

Sin mi je pomagal, ko sem na tleh najprej pogrnila bombažen kos za hrbtno stran odeje, nanjo sva položila bombažno medvlogo in potem nanjo  krpanko. Oba spodnja dela - medvloga in podloga morajo biti vsaj 5 cm naokrog večji od krpanke. Takšen sendvič sva na gosto pripela s posebnimi t.i. quilting varnostnimi sponkami, ki so ukrivljene in se z njimi pod šivalnim strojem lažje in enostavno prešiva. Odejo sem zvila z ene in druge strani, saj je vedno potrebno začeti prešivati na sredini. Za prešivanje si je potrebno vzeti čas, imeti dobršno mero potrpljenja in biti dobre volje.

Počasi a hkrati dovolj hitro (ker sem bila tudi malo neučanana, priznam) sem prešila vse. Z vročim likalnikom sem odejo prelikala, da so izginile črte in obrezala ostanke medvloge in spodnje osnove, ki je štrlela naokrog.

Sledil je  še zadnji korak - priprava in šivanje obrobe -  kmalu v nadaljevanju.










1 komentar: