14. 10. 19

O vseh zamujenih objavah - Berlin

Odločila sem  se, da bom cel teden objavila en zapis.
Kar tako.
Ker sem prej zabušavala. 
Ker je oktober recimo moj mesec. 
Ker se je nabralo kar nekaj zamujenih objav in imam kar nekaj novic.

Nocoj sem se spomnila intervjuja s hčero in njeno dobro prijateljico, ko sem ju za objavo  London v avgustu 2o15 vprašala, zakaj v London in ne v Berlin.

V letošnjem septembru se je tokrat s fantom odpravila v Berlin. Intervjuja z njima nisem naredila, mogoče ju še prepričam in naredim update k objavi :)
Sledi nekaj fotografij, ki sem jih dobila, samo zato ker sem sitnarila, da bom naredila kratko objavo.









1 komentar:

  1. Tole sitnarjenje za fotke mi je dobro znano. :-) Krasne so. Se že veselim tvojih objav. Mene tudi čaka še kar nekaj poročanj o dogodkih poletja. :-)

    OdgovoriIzbriši