18. 10. 19

petkov dan, ki ni bil kar tako

Pred dnevi sem se zavezala da bom vsak dan pripravila objavo. Do nedelje. Objave bodo, ne zatajim kar tako. Danes takšna brez fotografije. Ker v bistvu se res ne vem kaj spomniti, fotografij nimam na zalogi. Z veseljem pa sem ugotovila, da zaslonka pri fotoaparatu sploh ni pokvarjena. Dela! Tako bom v bodoče lahko dodajala bolj kvalitetne fotografije, ne le telefonskih, kakršne so bile  zadnje čase vse po vrsti.

Še preden sem pričela pisati zgornje, sem zapisala to spodnje:

Medo plus manjka še punčka, pulover zeleni, mamin oranžni-pa poišči gumbe, smreke v delu, Irska, torbe v modrem poišči slike -so nekje, en recept, nova črnomodra v rdečem vezena torba.

Zato da, ne bom pozabila in da  boste vedeli kaj bodo možne teme v prihodnje.   Aha, točno -  danes imava obletnico poroke. Spomnila sem se zjutraj, ko sem v službi premaknila časovnik na koledarju - hmm, kaj je že to nekam poznan datum? :) Namesto ene,...kao da mora biti dobre večerje, sem si zvečer zaželela pice z jurčki in butičnega, ta dragega piva, pale ale ali kako je že.  Jurčki so bili sveži, pica je bila odlična  in skupaj sva jo zmazala z užitkom! Pivo pa mene itak tako hitro prime,  da je veselje!

1 komentar: