8. 10. 18

Vrtnice v oktobru

Ne pomnim, da bi bilo že kdaj v oktobru toliko cvetočih vrtnic. 
Dragi mi je izbral le najlepših!
Za osmi oktober! Moj.


10 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala za čudovita čestitko, ki sem jo danes prejela. Res lepo in oo, pozorno.

      Izbriši
  2. Vse najboljše najprej virtualno, voščilnica pa pride z zamudo še po pošti - včeraj žal ni zneslo. Mož je bil res pozoren :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, tudi ti si oktobrski otrok. vse lepo <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala tudi Margi in Uri in vsem ostalim,ki ste kdaj tu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse lepo za rojstni dan! Si z mojim tastom delita datum. :) Letos so vrtnice res prišle na svoj račun. Tudi pri nas se ne ozirajo na koledar. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse najboljše.
    Jaz sem si za vsak slučaj raje izbrala prvi mesece poletja :)

    OdgovoriIzbriši