15. 10. 18

Darilce jesenskih barv

Moja ljuba sestrična mi je prinesla prav posebno darilce: "...da ne bom več jamrala in jokala po jesenskih barvah", sem dobila darilce samih jesenskih barv. Naša jabolka, ki jih je pred tedni pobrala v veliko gajbo je posušila, sešila vrečko in nanjo s tekstilnimi barvami narisala jabolko in na veliko zapisala deklaracijo. Njen dragi vedno pripravi žganje iz koroških borovih češarkov. Dobila sem ga v mali lušni flaški, ki ima najbolj jesensko rdečo vsebino.  Skupaj z otroci v vrtcu je naredila še svečnik in nanj dodala najbolj rdeče liste jesenskega grma. V darilu je bil še kozarček jagodne marmelade. Jagode v poznem maju vedno skupaj nabereva na koroškem polju takoj za mejo, kjer moja sestrična živi. Marmelada kot spomin na nek drugi čas, ki ostaja še kako lep, a je danes le še spomin. Dobrodošla jesen! Prihaja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar