21. 10. 18

lepi jesenski vikendi

Topli oktobrski vikendi so pri kraju. Še včeraj smo na stežaj odprli balkon. Rožce mi je bilo še pregrešno odnesti v klet, ko še tako lepo cvetijo. Maček se rad nastavlja sončnim žarkom. Punca je dobro naštudirala matematiko. Fotka je še od prejšne sobote - pisala je štirko. Vedno ko se vrne domov, carta svoje živali. Tista dva v kajpi jaz preziram. Nista mojamoja, ne morem ju imeti rada. Niti da sta luštna, ne morem reči, saj... Eh, še celo maček ju prezira.
Včeraj sem šla čez polje v kratki švic majci, ki sploh ni pasala k jesenskim barvam, v katere se odeva vse naokrog. Čudno sem se počutila v njej, tako fluoresčentno je zaudarjala. Danes jo je posušil severni veter. Pospravila sem jo v pomladanski kup oblačil.
S sprehoda sem se vrnila pred peto. Takrat je sonce še zadnjič obsijalo Sv. Anton. Dnevi se bodo vedno bolj krajšali in tudi vremensko postajali letnemu času primerni.




1 komentar:

  1. Mi smo imeli pa deževno nedeljo in tisto malo kar je bilo vedro smo bili zunaj zaviti kot polhki zaradi vetra. Vsekakor pa hude fotke in pohvala šjori za 4-ko :)

    OdgovoriIzbriši