27. 10. 18

Roza torbica s cevastim okrasnim robom

Prvič sem sem šivala okrasni rob z vrvico. Če boste brskali po yutubu napišite - "piping", "how to make and sew piping", pa boste videli, za kaj gre. Misilm, da mi je kar lepo uspelo in bom gotovo še kdaj ponovila.
Torbico sem podložila z mehko medvlogo, jo ročno prešila z vezenimi črticami v spodnjem delu.  Zgornji del je prešivan z vozlički kar sem pa tja, vsem rožicam v središče cveta.
Torbica je namenjeni deklici iz šestega razreda, ki je že v maju praznovala rojstni dan in smo se z veliko zamudo spomnili, da bi ji veljalo "vnovčiti darilni ček". Povedala je, da bi rada nekaj v roza barvah in seveda, da gredo v torbo veliki formati not za klavir.

DSC_5106


DSC_5108


DSC_5109


DSC_5104

1 komentar:

  1. Lepa... Jaz sem pred leti sivala s 'piping' krilce in je tudi lepo izpadlo...

    OdgovoriIzbriši