1. 4. 17

Prehod tega norega dneva

Obupala sem nad svojo zavezo, nad vsemi odrekanji in si zjutraj kupila 10 dag kraškega pršuta. In pojedla, da vam ne govorim...Tudi rekreacijo sem poslala nekam v tri krasne, pa moja letošnja zaveza gor ali dol.
Za povrhu vsega smo v mišjem terariju našli mišje mladiče  -(o naši zgodbi - mišja sagi, vam nisem še nič povedala)... in maček je na balkon pripeljal svojo ljubico v belem.
Navsezgodaj zjutraj, ko je bil dan še čisto nov.


Update -
celo Tamala je za nekaj časa nasedla novici in mojemu bentenju,  da je v mišji kočici 6 rozastih mladičev.
Nedavno je k hiši prinesla 3 miši. Prinesla jih je v kajpici,  pripeljali so se z vlakom. Seveda sem bentila, da nikakor ne morejo biti vsi tri enakega spola... in da bomo imeli kmalu en velik kažin. No, medtem se je že odvijala saga o miših, pravzaprav triler,... ko so miši utekale iz terarija skozi mrežo kvadratni centimeterov lukenj. Po drugem pobegu je prvi miš, po imenu Selasi,  končal v Karlovem gobcu, drugega pa smo rešili tako rekoč iz mačjega gobca. Ta je čez dva dni poginil, najbrž zaradi "notranjih poškodb". Tako imamo danes le še enega miša, z najmanj adrenalinskega duha. Tamala ponovno obljublja in opozarja,  da jih naslednjič spet še kaj pripelje...
Mačja prijateljca, bela mačka z nekaj črnimi pikami je kar pogumna punca, ki se šeta po našem vrtu in naših drevesih, zato sta oba naša moška pri hiši, zjutraj pri zajtrku verjela, da sta skupaj z našim Karlom na balkonu. Ko je Tamali prišel do balkonskih vrat in sem rekla - "prvi april" - je Tamali rekel "GRRR, ..že včeraj se je namreč pripravljal in memoriral, da mora preveriti vsako čudno informacijo. 
 Glede zaveze, je vse v najlepšem redu. Štima. Lep dan je bil. Prvi aprilski dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar