12. 12. 15

dve drobni darilci

Mislim, da je bil četrtek, ko sem prejela dva mala paketka. Odprla sva jih skupaj s Tamalim, ker njemu je odpiranje pisem, v katerih veš, da je nekaj notri tako zelo fajn.


Prvi je bil od drage Petre M., ki jo najdemo na blogu pod imenom Sanjarije,
Poslala mi je svoj modelček male drobne nagradne toaletke. Sama ne delam tako malih in tale bo še kako prijazno dobrodošla v torbici za prav posebne ženske reči.  :) Hvalahvala.


V drugi kuverti so bila 4 mala presenečenja. Tamalemu so bile nalepke tako zelo všeč :o, da so bile kar takoj njegove.  Potem sva se pogovarjala o tem, kako je lepo dobiti pisemca in v njem drobna presenečenja. Kako lepo je o darilih in obdarovanju napisala Anja, ki nam že leta trosi svoje prav posebej čarobne Drobtinice.
Govorila sva o prijaznosti, o tem kaj je pozornost. Na glas sva prebrala misel, ki jo bila napisana na slikici rožic s srčki, ki bo postala slednik v knjigi pesmi.
"Kako lepo", sva skoraj hkrati rekla.
Potem sem mu povedala, kaj je v šoli napisala Anjina hčerka, Gospodična N. Poiskala sva na na blogu, v objavi pod naslovom Prijaznost, zaradi katere sem bila pravzaprav deležna darilca, ko sem zapisala, da bi morali tako globoko in lepo misel zapisati na tavelike jumbo plakate:

" ŽELIM, DA VEŠ: 
PRIJAZNOST, se širi sama od sebe. Če si prijazen do drugih, bodo oni prijazni s teboj in jutri z nekom drugim."  
 avtor: Gospodična N.

Ko je Tamalemu kaj posebej všeč, ko ostane brez besed od navdušenja vedno zamrmra na prav poseben način. Že drugič je zabrundal in še enkrat sam na glas prebral plakat Gospodične N.


3 komentarji:

  1. Me veseli, da to bo toaletka prisla prav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepa darilca si dobila. :-) Navadno pošto je vedno lepo odpirati (če niso položnice). Če pa je notri še kakšno presenečenje, je še veliko lepše. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna pošta... ima še zmeraj svoj čar, ane?

    OdgovoriIzbriši