18. 6. 14

BUT I LIKE IT !


UFA! Sedaj, ko so se že vsi mogoči mediji kot so RTV SLO , DELO, 24 ur, razpisali o koncertu,... ko smo se naspali, odpočili in uredili misli in se je ravno prav polegla evforija in navdušenje, moram o tem "kako je bilo" opisati še tukaj.

Pred letom dni sem hčerko peljala na koncert njenih takratnih glasbenih idolov. (oz. so to bili pol leta pred koncertom, ko je bilo potrebno kupiti karte...) Od takrat naprej mi je koncertna agencija večkrat pošiljala v mail box svoje ponudbe. Včasih sem pošto odprla, včasih ne in razmišlala sem že, da bi se od novic odjavila. Enkrat sem čisto naključno pogledala pošto, da vidim, kakšni koncerti se obetajo...kar tako,... in glej zlomka: "Novo" - Rolling Stones - Dunaj, Rim,.. posebni pogoji - plačilo v treh dneh...
Ej,  Stonesi so pa ja moja življenska želja, ki  mi je že parkrat ušla,.. leta 1998 sem bila na berglah in takrat sem celo enkrat pomislila, da bi pa vendar lahko šla na koncert v Zagreb tudi na berglah,... eh, pa sem to misel takoj opustila. Potem sem imela karto leta 2006 že rezervirano in je Keith Richards padel s palme in je vse skupaj propadlo...
Tokrat nisem kolebala. Klik - št. kart - klik 3 : KUPI klik. Bom že dobila koga, da gre z mano, sem pomisila.  Doma sem se pohecala, da sem Dragemu kupila karto za Stonse "za rojstni dan", Taveliki hčeri "za birmo" in da bo vedno za vekomaj pomnila kaj je dober rock&roll, tretja pa je zame, ker je to itak moja življenska želja. Oba sta bila kar takoj ZA in še preden smo lahko povabili še kakšne prijatelje, da bi šli z nami,.. so bile karte do večera istega dne razprodane. Madonca, sedaj pa brez heca, hitro plačat, saj gre zares!
Evo, in smo šli - mama, tata in hči. V avtobusu št. ena od osemnajstih.

"Kako je bilo?" Ne bom pisala reportažnih povedi, ker si te lahko preberete v linkih zgoraj. Naključno bom napisala vse misli, ki mi bodo sproti prihajale na pamet:
  • En sam rock&roll in punca definitivno sedaj ve kaj sem imela v mislih in kaj je to,.. čeprav je to "samo rock&roll" (ampak, mi je všeč!)
  • Če ne bi doživela koncerta ne bi nikoli verjela, da Jagger tako vneto šprinta in hopsa po pisti gor in dol! 
  • Možakar, star 62, katerega omenjejo tudi v reportažnih zapisih in je sedel v isti vrsti kot mi in je bil že 15. na Stonsih,  nama je "čestital", ker sva s sabo pripeljala petnajstletno hčero, njej pa dal eno veliko petko in jo poučil - "oni so carji in kralji!"
  • Publika je pela hite in spremljala komade, ki jih je narekoval Jagger, spodbujal publiko in jo vodil. Dobro je bil razpoložen! Hudo, hudo dobro! Dvignil je "zategnjene"(ma saj niso, no) Avstrijce,  in vse nas "iz Balkana" v karizmo prav posebne energije, ki se ji reče "samo" rock&roll.
  • So pa Stonsi tudi fušali in zvok na koncertu ni bil čisto top. Nekateri komadi so bili zapeti v počasnejšem tempu kot v originalu, mogoče na moment ne takoj razpoznavni... pa kaj bi to pred vso energijo in karizmatičnostjo, ki jo Jagger črpa od nevemkje.
  • Naredila sem kar nekaj videoposnetkov, ki ostajajo za moj spomin in sploh niso dobri. Imajo pa posebno vrednost samo zame in za nas, ki smo bili tam. Za poseben spomin naj tukaj dodam link od uradnega posnetka komada, ki je bil izbran po izboru publike za dunajski koncert. Tukaj je: Get off of my cloud.
  • Keith in Ronnie sta bila obuta v pisane teniske in vsi bomo pomnili Keitha, ki je prižgal cigaret in s vso uživancijo brenkal svoja dva komada, medtem ko se je Mick odpočil. 
  • Da so fantje res v častitljivih letih se je mogoče najbolj poznalo bobnarju, gospodu Wattsu. Preciznost je še vedno njegova vrlina in ne bom rekla drugega kot "kapo dol"! 
  • Najlepša balada večera - Angie, ...itak in publika je suvereno pela vse besedilo. Čudovita balada s še bolj čudovitim in pomenljivim naslovom "You can't always get what you want" so zapeli skupaj z velikim dunajskim zborom. Tudi to je publika znala zapeti. Noro!

  • A veste kakšna gužva je bila pri nakupu majčk? Ne morete verjeti kakšna gužva je bila to. Najdete lahko slikco, spodaj. Majčke - originali po 35 E. K sreči sva s hčero vsaka svojo majčko kupili že ob 4h popoldne :). In naš tati je kar malo hecno zgledal, ker ni imel take majčke kot večina nas ostalih ;)
  • Mick je v rdeče obarvanem Intru prišel oblečen v rdeč gvant, ki me je spominjal na carska oblačila iz dunajskih muzejev..., potem je tega seveda odvrgel in bil oblečen v črno, spodaj rdeče prelivajočo se svileno srajco;  tudi to je slekel in v črni oprijeti majici in ozkih črnih hlačah plesal v svojih značilnih gibih po pisti desno in levo in po sredi do konca osrednjega odra. Preoblekel se je v ptiča, na koncu zaključil s čepico in v zelenem gvantu. Čisto na koncu se je lesketal v črno svetlikajočem se fraku do tal. "Satisfaction" - vrhunec in hudo dober konec, kot pritiče za ta komad. Opisat se pa ne da!
  • Aja, pa pivo na stadionu je bilo po 6 EUR. Ampak sva si ga privoščila! In nazdravila rock&rollu in Stonesom. Še na mnoga leta!














4 komentarji:

  1. Uauuu!!! A veš, da si dobra, madonca si dobra, takole pelješ punco na tapravo muziko! Te je za posnemat. Sem ti kar malce fouš tegale koncerta ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Đizs punca, za tole sem ti pa fauš! Lepo, da sta hčerki pokazala, kaj je prava muzika in vzdušje na koncertu :-) Rokerska duša ostane vedno mlada :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj šjora za tole sem ti pa tudi jaz fovš :). Vsaka ti čast da si pokazala tamali kaj je muzika - moji starši tega ne bi naredili nikoli in niti pod točko razno. Je že ob poslušanju rocka cela štala po bajti

    OdgovoriIzbriši