2. 6. 14

Mandala - "Junijska deklica"

Junijsko dekle
se v svojem roza krilcu
vrti v poletje.

DSC_9340

uau, :) haiku. Dobrodošli v juniju!

4 komentarji:

  1. Zelo lepa mandala polna volje in prešernosti.
    Kje pa najdeš načrte?
    Moram pa pohvaliti tudi tvoje majske objave.
    To je veliko delo. Hvala, uživala sem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale. Načrt je kombinacija dveh navodil, katerih linke sem objavila v majski objavi - kvačkane mandale.
      Tudi jaz sem vesela in zadovoljna, da sem v maju uspela. Lepo je bilo!

      Izbriši
  2. Čestitke za vse majske objave - uspelo ti je! :). Mandala pa je zelo zanimiva, sploh ekr si vpletla svilen trak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bom kar pogrešala tvoje dnevne majske objave :-) Vse čestitke za pridnost! Mandala je pa res lepa.

    OdgovoriIzbriši