10. 5. 20

Na drugo stran hribov, na Gorenjsko

Današnja nedelja je bila malo izletniška, kar precej pohodniška, malo turistična. Šla sva sama, ker tako ali tako noben ni želel z nama. Tudi prav, še najbolj prav.
Za začetek delim le nekaj utrinkov današnjega dneva. Pohodniško in še kakšno pravljično pot opišem v eni ali dveh prihodnjih objav.

Zjutraj sva se za kratko ustavila pod Vršičem in šla pogledat Ajdovsko deklico. Prvič sem si od blizu pogledala rusko leseno kapelico pod Vršičem. Potem sva šla do vstopne točke za najin pohodniški nedeljski podvig. Gledat njega in hoditi ob njegovi Bistrici je bilo še kako vredno dneva.
Nazaj grede sva se ustavila  še ob jezeru Jasna. Naredila sva en krog okrog dveh jezerc.
Zelenci so me očarali.
Pozno popoldan sva se vrnila čez Vršič v našo dolino Trente in sledila soncu na zahodu, ki se je skrivalo v prihajajočih sivih oblakih.

Ruska kapelica pod Vršičem

 Pogled na steno - Ajdovska deklica

 čisto blizu najvišjega našega očaka
ledena voda iz triglavskih ledenikov
 Jezero Jasna
 Zelenci
Na Vršiču 

2 komentarja:

  1. Ja lepo, da sta prišla čez hrib na našo stran. Izbrala sta lep dan, pa še turistov je ravno prav v tem času. Edino kar sem opazila na slikah, da je vaša Soča pa res lepša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Navdušena sem bila nad vašim koncem in ljudje, ki sem jih srečala ob poti so bili vsi tako prijazni in nasmejani. Triglavska bistrica je res lepa ledeniška reka in ima okus po snegu. (o lepoti ali ljubezni - tudi do domače reke ;) - pa ja ne moreva - saj je to enako kot bi razglabljali o najlepšem otroku ali najboljši mami ;

    OdgovoriIzbriši