29. 11. 19

Rdeča vezenina na temni torbici

Najprej so bili to prti, ki sem jih kupila na bolšjaku. Bilo jih je več skupaj naprodaj, zanimivo so bili vezeni v rdečem. Za vse skupaj sem dala 3 ali 5 eurov.
Potem sem prte reciklirala, ojačala, podložila v kose blaga za izrez. Vzorce sem nacentrirala, da so dobili sled in obliko na torbici. Ta je dobila en široki žep po celem in žep na zadrgo zunaj in znotraj prav tako.  Ko je torbico obsijalo sonce, sem ugotovila, da so ročaji, ki so iz drugega ojačanega črnega blaga v drugačni barvi in je torbica v prtih v rdeči vezenini v bistvu močno temno modra. Tudi na fotografijah, ki običajno spačijo izdelke v črnem se to lepo vidi, v turobnih temačnih in deževnih vremenih tega časa pa niti ne.
Všeč mi je, priročno velika in prostorna je. Ni tako velika, kot mnogo prejšnih modelov. Kroj sem pomanjšala in prilagodila. Rada jo nosim.




Ni komentarjev:

Objavite komentar