11. 11. 19

Dve torbi v modrem

Ko sem zjutraj s ceste pokukala v sotesko Soče sem opazila, da je ta po sončnem dnevu in vsej odtekli vode minulega ciklona, svetlo  zeleno modre - smetanasto mint barve. Ne morem reči, da je mint barva  - modra barva. Razmišljam o modrih barvah. O nebu, morju, reki, jutranji slani,  ledenih rožah in snegu. V vseh modrih barvah je vedno voda.  Spomnila sem se na dve torbi v modrem, ki sem ju sešila že pred časom in po predalih izbrskala nekaj fotografij.
Vem, da sem si takrat zadala asociacijo - motiv in izziv - Dve torbi v modrem". Takrat je minevalo poletje. V mislih sem imela morje, njegove motive. Razmišljala sem o njegovo spreminjajoči se obliki do časa, ko bo prišla zima. Do takrat, ko bo morda tudi do njega priletela kakšna snežinka.
Od Nanosa, preko Krasa, Črnega kala,.. do morja.






2 komentarja:

  1. Modra zmaga vednoin povsod. Čudovi tspomin na morje ;).

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet si bila zelo pridna in zelo natančna. In tudi torbi sta zelo zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši