23. 5. 18

"Lep prelesten dan"

Kako lepo jutro!
Zjutraj sem poslušala bolj tako na eno uho, pa že takrat je bilo dobro.
Nocoj podoživljam to jutro,
to tako noro dobro muziko!
Bravo Jarc Gregorin Trio!


Jarc Gregorin Trio z violinistko Ano Mezgec zjutraj pri Andreju Karoliju na Valu 2o2. 


 Lep prelesten dan

Kakšen lep prelesten dan in sveže zrak opran.
Na ustnicah nasmeh, nasmešek razigran.
Kot v plesu nese me korak, v ritmu poje mi srce,
novo jutro nov je svet s pesmijo prežet.

Kaj bi si jemali čas, če ga sploh ni.
Kako mi je lepo, saj se nikamor ne mudi.
Ko se takle dan zbudi lahko pozabim na vse skrbi,
naj vsakdo raje govori lepe stvari.

rapaparara, rapaparara,...

Kaj bi si jemali čas, če ga sploh ni.
Kako mi je lepo saj se nikamor ne mudi 
Ko se takle dan zbudi lahko pozabim na vse skrbi ,
naj vsakdo raje govori lepe stvari.

rapaparara, rapaparara,

---

Poglej tam šepeta nekdo
nežnosti v snežno belo ji uho
in ona se smeji kot zvončki biserni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar