28. 5. 18

Beatlesi in Bruckner

Beatlesi in Bruckner nimajo prav nič skupnega,... le črko B.
Ene poslušam ko sem ene volje in drugo vrsto muziko, ko sem čisto druge volje. Mogoče prvo raje na dan polne lune, drugo muziko ko je mlaj.
In ena in druga muzika mi je všeč in me ob poslušanju spravi  v dobro voljo, zanos, mir. Lepo mi je.

Gimnazijci Škofijske klasične gimnazije slovijo po glasbi. Blestijo vsakič ko zapojejo, vsako leto jih poslušamo na  letnih koncertih.
Tavelika  punca je letos v nonini maturantski oblekci  še zadnjič, četrtič nastopila v Z(mešanem) zboru ŠKG. Ooo, kako je bila nona ponosna.
Vsi zbori, več kot 3oo pevcev je na koncu zapelo še velikanski in mogočni Te deum. Čudovita glasba, ena in druga in vse druge, ki jo oblikujejo mnogi zbori ŠKG.

Beatlesi so na 1:o3

Bruckner na 2:o6






Ni komentarjev:

Objavite komentar