26. 8. 12

Poletni krožni swap

 Enkrat poleti sem naletela na tale  Poletni krožni swap in takoj pomislila, da bi se lahko po dolgem času spet preizkusila v izdelovanju perlic, školjkic in podobnega. Enkrat sem to delala z DAS maso, s FIMO maso pa je večkrat delala moja sestra in hčere. Ko sem domov dobila paketek sem bila hudo presenečena nad vsemi izdelki punc, ki so v izdelovanju takih reči prave profesionalke....in hčeri sploh nista mogli verjeti, da se to da res vse narediti iz fimo mase...Pobrskala sem po spletu in revijah ter ugotovila, da obstaja veliko število takšnih in drugačnih trikov, tehnik, ter cela vrsta pripomočkov....
Draga dekleta iz Izdelovalnice malih umetnin, to je bil zame :oooolala velik izziv. Potrudila sem se kolikor sem se mogla in v bistvu sem s končnim izdelkom zelo zadovoljna. Rada ga bom nosila tudi kot spomin na tole igrico in  na modro morje tega poletja.

V dveh škatlicah sem prejela tale zaklad izdelkov
Izbrala sem te, v modrih barvah
in v škatlo dala nekaj svojih izdelkov ter škatlo v originalni kuverti poslala naprej do zadnje udeleženke...
Tole pa je verižica, ki me bo spominjala na Poletni swap in na letošnje noro sončno in modro poletje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar