27. 8. 12

Hura za šolo! - Šivamo peresnice

...v bistvu sem hotela v naslovu zapisati "Back to school", pa sem rekla, da moram ta ameriški izraz zapisati po naše. In kako bi to prevedli čimbolj vsebinsko slovensko pravilno?! - Hura za šolo, Spet ta šola, Šola je spet tu,.. kaj pa vem kako piše v teh časih na vratih knjigarn?!,... Saj sem bila tam in zapravila skoraj 200 eurov za delovne zvezke in še nekaj zvezkov in tempera barvic zraven,...no, da sem nazaj... peresnice nikoli ne kupujemo, vedno jih sešijemo doma. In potem želijo takšne peresnice še sošolke, prijateljice,...
Ko sem Mali preverjala vsebino starih peresnic, da jih stare zmečem stran,... sem v njej našla cel pokec listkov... le kaj ima to??!.. plonkat vem da zna,... ampak tak velik kupček?!?! 
Madonca,... v i c i ! Prav naši Mali podobno,... zelo rada jih pripoveduje in da jih ne bi pozabila,.. jih je priročno spisala  - vsakega na svoj listek. Mogoče kdaj kakšnega prepišem še tukaj, nekaj jih je res dobrih in sem se prav nasmejala,..ampak sedaj jih nimam pri sebi,.. sem jih pa celo poletje prelagala iz police na polico,..grrr,.. nazadnje sem jih le zagledala nekje v sobi Male....
Sešila sem kar veliko peresnic, ki pripadajo avgustovsko rojenim otrokom za rojstne dneve, pa tudi naše punce rabijo v bistvu vsaka ene tri,.. za šolo želi vsaka eno veliko in eno malo, tretja je za glasbeno šolo. Ta pouchy model mi je res pri srcu; spodaj podložim še podlogo in znotraj je notranje blago, tako pridejo res kompaktne, prostorne in ljubke :)

Ti dve pa sta iz Zgodbe o krpanki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar