20. 8. 12

Nadiška korita

V teh dneh vročinskega vala sem poiskala poletno ohladitev v Koritih, kjer je še vedno tako kot v mojih mladih časih,... Tam je še vedno velik kup mivke, v kateri se je z bagerji igral moj brat in kjer smo si otroci zakopali noge-najprej sami sebi, potem pa drug drugemu celo telo,... No, drugače je le to, da moj oče tam ne pripravi več piknika in s termometrom ne meri več temperature vode,...to danes preverimo kar na internetu. Ko sva z Malim odhajala od doma je termometer zraka kazal 38 stopinj, temperaturo Nadiže pa je ARSOv avtomatski merilec izmeril na dobrih 22 stopinj.

Prijeten hlad med stenami, ki jih sonce popoldne ne doseže in topla voda, ki je je še presenetljivo dovolj, je bila dovolj za pravo kopanje, brez vrveža množice ljudi, ki jo v teh kopalnih dnevih Nadiže  na veliko oblegajo.  Bazeni v Koritih niso zajezeni,  zato je bilo plavanje proti toku kar občutno težje,... Mali me je potem prijel za ramena in potem sva bila vlak,...






1 komentar: