12. 7. 22

Poletje in morje

Prva moja asociacija na poletje je seveda morje. Ni pravega poletja brez morja. Letošnji sicer le enotedenski dopust sem tradicionalno preživela na Cresu v izmenjajoči družbi staršev, moža, hčere, vsakega po malo za nekaj dni. Eno noč in skoraj dva dneva sem bila sama. 

Mir, počitek, veter v laseh, sonce, voda, slana koža, potop v vodo vedno ko skočim v morje, galeb ki krade, kormoran ki drvi po vodi in se potaplja na dolg vdih, leteče ribe ob večerih, sladoled, hladno pivo, promenada, jahte na pomolu, klapa Burin, ooo, kako dišijo ribe iz restavracije,  burja v sunkih ponoči, škržati začnejo drsat svojo melodijo točno ob petih zjutraj, kava ob šestih petnajst, dobre baklave iz marketa v kampu, poslala sem jih sinu domov,... čakam hčerin katamaran na vročem že večernem soncu na Cresu, privoščiva si odličen sladoled na vodni osnovi. Prve dni je morje toplo tja do skoraj 26 in zelo ledeno nekaj dni kasneje, ko ga premeša burja. Kvačkala sem, štrikala v bombažu, vezla enostavne podobe in zato letos nisem prebrala niti ene knjige. Popoln odklop malo drugače. Sedeti na modrem stolu v senci ob morju je tako prijetno lepo.  Ooo, kako obožujem tak dopust.  



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar