30. 6. 22

Muzikal

Da si bom ta kratek "še lanski dopust" zapomnila, sem si zadala,  da moram v tem času obiskati še kakšen kulturni dogodek. Na spletu sem preiskala dogodke v Ljubljani v teh dneh in naletela na zanimivo predstavo - Muzikal - v okviru Festivala Ljubljana v ljubljanskih Križankah. Še nekaj prostih mest je bilo na voljo in s hčero sva se dogovorili, da si dogodek skupaj ogledava.

V Ljubljano sem šla kot en pravi turist, z avtobusom. Več kot 3 ure traja pot s postanki. Prepustila sem se dnevu, dremala celo pot, ko je od Idrije do Ljubljane lilo kot iz škafa. Večer je bil tako prijeten svež, lažje se je dihalo. Ob Ljubljanici sva si privoščili vrček piva in hamburger, kmalu potem se je ob devetih zvečer odvil dogodek dneva. Preden sva vstopili na prizorišče sva si v Križevniški cerkvi ogledali steklene oblake Tanje Pak. Neverjetno lepo, lebdeče, prosojno. 

Prvič sem si ogledala muzikal. Navdušena sem bila nad akterji, ki so tako peli kot noro plesali, igrali v dramatični zgodbi. Več pesmi mi je bilo že poznanih, prave zimzelene melodije so to skladatelja Bernsteina. Izvirna postavitev muzikala Zgodba z zahodne strani je na ameriškem Broadwayu doživela veliko različic. V glavni vlogi fanta bi moral po prvotni zamisli avtorja muzikala nastopiti James Dean, a je kmalu potem tragično preminil. Eden najbolj znanih muzikalov vseh časov je bil nedavno uprizorjen tudi na filmskem platnu, pod taktirko režiserja Spielberga.

Gledalci smo v razprodanih Križankah - skoraj do polnoči s krajšim odmorom - uživali v glasbi in plesu in bili na koncu ob tragični dramatični zgodbi, kar malo osupli, ganjeni.  Zanimivo, lepo, nepozabno.




 


 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar