9. 4. 22

petnajst let

Petnajst let je baje že takšna starostna meja, da ima otrok že po definicijah družinskega zakonika več pravic in možnosti odločanja.

Za petnajst let si je zaželel, da gre na koncert. Da gresta zraven, da ga peljeta,... njegovi dve veliki sestri. In da zraven obišče še trift shop v Ljubljani, kjer je ta velika sestra tako zelo domača. Mlajša sestra namreč naslednji dan ni imela časa, saj je šla na kmetijski sejem s svojo študentsko klapo. Poslala nam je fotografijo z rozasto sladkorno peno v velikanski traktorski gumi. On pa je v trgovini našel dvoje levis kavbojk za dvanjast in šestanjst eurov.

Tisti večer, sem pozno zvečer dobila posnetek ravno moje pesmi, z mojim imenom, ko  je vsa dvorana pela."....všeč si mi". Vedela sem, da mi bodo poslali ravno ta posnetek in da ga ne bo dobil mož, nona ali nono, ki imajo ravno tako svojo pesmico, s svojim imenom. Eh, ti Kokosy so tudi vsem nam tako zelo simpatični.



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar