20. 2. 22

Prav poseben ročno pleten pulover

Hčerki sem spletla pulover v bordo barvi, ki na prvi pogled ne zgleda nič posebnega. Gladko pleten s kengurujskim žepom. Sama je izbrala model. V resnici je pulover poseben. Prvič sem pletla "po ameriško", to je v enem kosu, na okroglih pletilkah, hkrati spredaj in zadaj.  Najprej sem spletla rokave-krožno seveda. Nadaljevala sem v krogu-spredaj in zadaj do višine kengurujskega žepa. Ob spodnjem robu na sredini sem nabrala zanke za žep in ga posebej spletla do ustrezne višine  ter žep nato vpletla v pulover. Nadaljevala sem do višine pod pazduhu ter tam vstavila rokave. Na pletilkah je bilo takrat  rekordnih 324 zank. Rokavi so reglano pleteni skupaj s puloverjem do ovratnika, za katerega sem za okroglino spredaj posebej nabrala petlje in ga zaključila. S posebno "grafting" tehniko sem povezala zanke rokava in života pod pazduho.

Pulover nima niti enga šiva. Na koncu sem zadelala nekaj začetnih in zaključnih nitk.

Ponosna, vesela in zadovoljna sem, da mi je uspelo. Pulover je lep, punca zadovoljna.


 

3 komentarji:

  1. Na prvi pogled mogoče res enostaven, vendar...ker te poznam vem, da noben izdelek ni kar tako, vedno nam ponudiš kakšno posebno tehniko. Bravo Marjeta...pogrešam naša srečanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen pulover, lepa barva in dobra ideja s prednjim žepom.

    OdgovoriIzbriši