12. 4. 21

Spomin na Notranjsko in njene jezerske izvire

Obljubila sem še nekaj fotografij in še kakšen zapis o najinem izletu na Notranjsko v tistem tednu, ko so bile tam odprte terase in kafiči in sva si tega tako želela, da sva ušla na potep. Ker smo bili takrat Severni Primorci iz Goriške rdeče obarvana regija, sva morala opraviti HAT test, da sva iz rdeče zaprte regije lahko izstopila. Toliko za zgodovino tega časa...

Nadejam se, da v naslednjem tednu povabim jaz Notranjce na Goriško, ko bo situacija morda obrnjena. No, najbolj bi bili vsi srečni in zadovoljni,  da bi bili v naslednjem tednu vsi regijci v večini na terasah in ne bi rabili testiranja za vstop iz nevarnih regij... Še ta dež in napovedan pomladanski sneg nr.2 jutri mine, pa bo...in le bogve kaj nam bo regijsko usojeno čez štirinajst dni.

Mogoče je prav zato še lepši spomin na odmik od vsakdana.  Moja draga blogerska prijateljica Ne-ja mi v komentarjih deli nasvete za potepe tam okrog in me vabi na kavo. Zahvaljujem se ji že vnaprej. V teh koncih je res pravljično lepo in gotovo še pridem.

Na spletnih straneh Notranjske, sva med pohodniškimi potmi izbrala Pot izvirov. Ko pridem naslednjič do Jerneje izberem še kakšno drugo.













 

1 komentar: