26. 12. 20

Praznično lenobno

Lenobno in  mirno, letos brez velikih obiskov mineva prva tretjina prazničnih dni.  Tudi pečem ne kaj dosti. Pravzaprav me čaka moj turnus peke potice v naslednjih dneh. Prvi je bil mamin. Tamala še ni pospravila svoje sobe, je pa zato ostrigla brata, ker ga ni več mogla gledat tako zaraščenega. Punci gledata serije -  Damin gambit in serijo o kraljevi družini, o kraljici Elizabeti. Tamala in fant ne bereta knjig. Popolnoma nič. Kar mala sramota je to. Tavelika hčera je bila od zmeraj velika bralka. Sedaj bere Bralca. Najprej knjiga, potem šele film, pravi.  Sledi še obravnava v sklopu literarne etike na faksu. Nad knjigo je navdušena. 

Tudi jaz trenutno ne berem. Ne potegne me knjiga. Raje pletem na kavču. 

Včeraj zvečer in danes popoldan sem poslušala tri koncerte. Koncert Bakaline Velike,  Slovenske filharmonike in spletni božično noveletni koncert društva ljubiteljev gradu Snežnik, ki mi ga je priporočil brat. Dobri in zanimivi koncerti. 

Seštrikala sem si novo kapo in za to porabila ravno toliko časa kot so skupaj trajali vsi tri koncerti. Razmišljam, da je to približno toliko časa kot sem porabila za eno mačko, le da tam nikakor nisem mogla gledati televizije in slediti programu, saj je navodilo zahtevno in terja popolno pozornost. Res je, da pri drugi mački nisem več podirala in parala. Mačke so šle z božičkovimi darili, kapo mi je že ukradla Tamala, ker pravi, da ji kar paše in ni našla svoje.


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar