5. 12. 20

ko znova bo prišlo enakonočje

Danes je dan preklemansko pozne koledarske  jeseni, ki z dežjem pojeda ravnokar zapadli sneg. Drvimo proti najdaljšim dnevom teme, ki jim bomo nastavljali prazničnih luči. Od tam naprej bomo odštevali zimske večere, vleklo se bo in ne bo videti konca. A svetli deli dneva bodo vedno daljši, vedno bolj enaki temnim, ko bo znova prišlo enakonočje. Ja, takrat bo prišla pomlad! 

v spomin na glasbenika - Tadej Hrušovar 1947-2020

Enakonočje - Pepel in kri (avtor glasbe Tadej Hrušovar, besedilo Dušan Velkaverh)

Zdaj mrak zdaj sem nič
In vse to naenkrat sem uničil
In zdaj tukaj nikjer
 
Enkrat samo v sebi čutiš
Enakonočje
Kdo sem jaz, kdo si ti, kdo smo mi vsi
Smrt je življenju v vsem enaka
Enakonočje
Sem pomlad, sem klic jeseni
Kaj sem še ne vem
 
Ko znova bo prišlo enakonočje
Še ti presanjaj kar nam ponuja čas
In morda takrat razumel boš
Enakonočje
To sem zdaj jaz
 
Enkrat samo v sebi čutiš
Enakonočje
Kdo sem jaz, kdo si ti, kdo smo mi vsi
Smrt je življenju v vsem enaka
Enakonočje
Sem pomlad, sem klic jeseni
Kaj sem še ne vem
Ko znova bo prišlo

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar