22. 11. 20

Pasna torba

Pasna torba, torba za okrog pasu, mladina ji reče fanny pack. V bistvu je prvenstveno namenjena nošnji okrog pasu, lahko pa tudi na prsih ali na hrbtu. Moja hčera mi je razložila, da če gre do Soče in nazaj si bi jo dala okrog pasu, v mestu pa bi jo defenitivno uporabila čez prsi, ker okrog pasu sredi Ljubljane nikakor ne gre. Najprej sem naredila eno večjo, potem eno manjšo in potem še dve v drugačnih modelih.  Hčera sedaj čaka še svoj model, ki mora biti še manjši od vseh narejenih štirih.

Zanimiva torbica, ki jo uporabim takrat ko ne gre, da bi nosil ruksak ali drugo torbico in  pri sebi  nimaš dovolj žepov za mobitel, robčke, denarnico, morda tudi malo flašo vode, če grem na sprehod čez polje do gozda.

Pasna torbica je eden od 4 projektov - izzivov (poleg te, sem že pokazala pleteni copate - grelnike, ananas blok, kvačkano košarico pokažem v prihodnje), ki sem jih pripravila za prijateljice, ki rade ustvarjamo skupaj. Načrte zanje se najde na youtubu pod angleškim nazivom fanny pack ali pa waist bag. 



 

Ni komentarjev:

Objavite komentar