19. 11. 20

Blok - ananas

Korona čas kolobari, se vrti v krogu, v spiralo, se veča in ne obstane. 

Karantenski časi najkrajših svetlih delov dneva in Ostani doma dni. Mož je v tem času dal skozi covid testiranje, a je bila "k sreči", le huda angina moškega petdeset+. Bil je čisto ubogi, 48 ur je preživel v osami in mi z njim nismo pomolili nosa na plano. Potem so prijeli  šele drugi antibiotiki, z vročino in vnetjem grla je tako ležal skoraj cel teden. 

Malo pletem, kvačkam, tudi šivam. Pineapple patchwork blok je naloga, ki sem jo predstavila svojim prijateljicam ročnih del. Stike ohranjamo na daljavo, s kakšnim telefonskim klicem ali pozdravom na daleč čez cesto.

Ime bloka  v prevodu pomeni ananas. Zanimiv blok, ki ga lahko šivamo s papirčki, s posebnimi ameriškimi ravnili ali natačno z naprej pripravljenimi trakovi. Poskusila sem s slednjimi in jih naredila kar precej, da sem pogruntala trike in prešla zaplete. Pozorna sem morala biti na enake razdalje in črte vzporednice. Cela geometrija, lahko pa tudi meditativna mandala. Tega je v patchwork blokih precej.




 

 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar