10. 1. 20

Vrečke za kruh, za dneve obdarovanj

To je ena arhivska objava iz decemberski predprazničnih časov, takrat ko je prtežni del misli vpet tudi v praznična obdarovanja.  
Spet sem šivala vrečke za kruh, ki jih lahko uporabimo tudi za kakšne druge reči npr. iz kopalnice, za perilo, ipd.
Te  spodaj so namenjene za kruh, zato so vse podložene.  Zunaj sem uporabila ostanke bombaža, lanu,  ostanke lepših podob, prišila kose čipke. Znotraj je tanjši bombaž v natur barvi.

Teh spodaj nimam več.

Še nekaj jih bom sešila.  Eno - ali več :) bi rada sešila po vašem namigu: poskusite mi opisati kakšno vrečko bi vi imeli, zakaj bi jo uporabljali ali bi jo morda komu podarili.  Lahko mi namignete tudi čisto na kratko in morda bo šla moja misel na vašo asociacijo čisto v drugo smer, kot si predstavljam jaz?

Eno  - ali morda kakšno več :) sešijem in jo podarim med vas.

Sporočite mi do ponedeljka zvečer!







5 komentarjev:

  1. Nekaj z mornarsko modrim in bež blagom ter čipko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. belo in oranžno, morda s čipko ... :) ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Cim bolj pisanih barv za shranjevanje cajne mesanice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo , zelo nežne so. Saj vem, da ni več ponedeljek, pa vseeno... jaz bi spravila noter jopico, v kateri je prišel domov iz porodnišnice malček palček... pa še vrečka sivke zraven, da ne bo moljev

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo lepe in simpatične vrečke, ni kaj dodati.

    OdgovoriIzbriši