4. 1. 20

Po deželi Veneto

Na lep sončni dan drugega januarja smo šli na izlet po pokrajini Veneto, skoraj do hribov, do mestaca Asolo. Kar nekaj časa sem študirala, na kaj me le spominja to ime mesta. No, potem me je moj dragi spomnil na moje pohodniške čevlje. Ja, točno, Asolo! Prevozili smo ceste preko nasadov trte prosecco. To je sladko, lahko in harmonično vina, ki paše k sladkemu. Pokrajina je poznana tudi po mnogih vilah, večjih posestvih v katerih zanimivo - živijo lastniki, del objekta pa je lahko namenjen muzeju ipd. Kar nekaj smo jih tudi videli ob poti. Na koncu naših mini novoletnih počitnic smo si ogledali še večerni Treviso. Prijetno mestece mnogih kanalov in obilo vode s svojo najpomembnejšo trgovino Združenih barv Benettona, ki je doma iz Trevisa.
Naslednji dan, ko smo se vračali domov,  smo imeli raziskovalni izlet, saj smo imeli čas in nikamor se nam ni mudilo. Iskali smo vas in vilo in še ulico zraven, ki se imenuje skoraj enako kot se piše moja družina po moji rojstni strani. Ni nas veliko in baje je že stric je raziskoval do kam daleč morda segajo naše korenine... ;)
Lep in zanimiv je bil tudi zadnji izlet in vsi tri dnevi mini počitnic. Proti večeru smo se vrnili domov. Hiša je preživela žurko za osemnajstko in silevstrovanje. Vse je spet tako kot je treba.
V novi časovnici novega leta.
















2 komentarja:

  1. Super potepanje... za zapomnit... čeprav, glede na fotke, je tele kanale super videti okrašene

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo, na Drobtinicah si dobila darilo. Sporoči naslov :o)

    lpAnja

    OdgovoriIzbriši