26. 1. 20

Darilca in o paketu Drobtinic

V prejšni objavi sem obljubila darilca v takih in drugačnih bombažnih vrečkah. Hvala vam za vse ideje. Izpolnila jih bom za vas in prišparala zase ;)
Anonimne se mi lahko oglasite na mail, ki je objavljen desno, da vas spoznam in vam pošljem darilce. Anjo, ki se mi je tudi oglasila v komentarju pa že poznam. Že od njenih čisto rosnih blogerskih začetkov.  Prav njene Drobtinice so tudi mene navdihnile, da sem pričela pisat blogerski dnevnik.

Od Anje sem ob njeni obletnici dobila čudovito rdečo škatlo mnogih reči. Paket je bil lično zavit in na njem so bile znamke z vrtnicami. Anja je sebe opisala prav s stvarmi, ki jih je dodala v paket: Je bralka, vrtnarka, zeliščarka in reciklatorka  in še vse vmes in naokrog, če jo citiram. In zagotovo je hudo dobra tovaršica otrokom v šoli in zelo lepo riše. Vesela sem bila njenega darila in obljubile sva si, da se enkrat snidemo čisto zares.


Ni komentarjev:

Objavite komentar