15. 12. 19

Moje smrekce v odeji krpanki

Zapadel je sneg. Smreke so dobile lepo odejo in postale so lepe v svojem belem zasneženem plašču. Tudi moje smreke sem nesla na sneg, na lepše, na fotoshooting :). Svetloba v hiši je pač čudna in odeja iz smrekic je velika 1 m x 1,5m.
Okrog teh smrek se vsi pri naši hiši z mano delajo malo norca in me zafrkavajo.  "Mamine smrekce." Pravzaprav pošteno zavijejo po naše, ker sem baje tako rekla, ko sem "ta daammm,... fanfare pri hiši" vsem pri hiši pokazala svoj dokončani izdelek.  Kaj je to? vsi kar malo butasto vprašajo.  " To so moje smrjǝkce"
Naša fonetičarka sicer prida, da "ne pozna slovenske fonetike,.. ker ona  je anglistka,...", a mi vseeno pošlje smrekce zapisano fonetično po naše.
No, sicer pa itak nobeden, čisto nobeden,  ne zna tako hudo zaviti po naše, da bi bilo prav ;)

Bil je čudovit dan včeraj - s smrekcami v ruksaku - na sprehodu  po snegu, v sončen zimski dan. 





4 komentarji:

  1. Ooo kako čudovita odeja... Bi čisto pasala v našo dnevno sobo:) Krpanke vse šivaš na stroj ali kaj tudi na roke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bloki so šivani na stroj, tudi prešivala sem tokrat strojno. Zaključni rob je sešit najprej na stroj, zadaj pa (da je najbolj lepo in tako kot se mora) je ročno zarobljen na hrbtno stran. (zaključni rob sem na roke šivala 2 uri, brez premora:)

      Izbriši
  2. Tele tvoje smrekce v snegu ob reki so videti kot iz kakšne revije.Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja -S V E T O V N E so tele tovje smrekice. Kar naj se podmladek heca s tabo, ko jih bo zeblo se bodo pa vsi hiteli greti k tebe pod smerkce ;).

    OdgovoriIzbriši