23. 7. 19

Dalijeva razstava

Dali v Zadru.
Dali je tisti umetnik z dolgimi zavitimi brki in vražjim pogledom.  To je tisti slikar katerega hišo smo si ogledali na maturantskem izletu v Španijo davnega leta 1989. Pojma nismo imeli, da je to Katalonija. Bili smo  eni prvih mladih jugoslovanov na zahodu :)
Tam je bil tudi tisti rdeči fotelj, katerega verzija je bila razstavljena tudi v atriju galerije v Zadru.  Nosu, ure in slik za oči  iz njegove sobane seveda ni bilo.
Občasno Dalija  pomešam s Picassojem. A ta nima brkov in zgleda mnogo bolj resen kot Dali.  Res je, da sta oba Španca, čeprav bi me marsikdo hudo pokregal. Ne vem ali se je imel Dali za Španca ali Katalonca. Zagotovo se je imel za umetnika, ki je znal gojiti kult o svojem lastnem geniju. Tako pravijo.

Vsakič ko si ogledam kakšno slikarsko razstavo bilo katerega avtorja, je potem prav ta slikar za nekaj časa moj najljubši slikar.

Do nadaljenega naj bo to Salvador Dali.













1 komentar:

  1. Meni osebno je on car oz njegove slike mi pašejo, bi se lahko reklo ;). Profesorica umetnoste zgodovine, pa je bil amneja, da je preveč zlajdran in sem morala za maturitetno seminarsko delati z sodobnejšimi približki - Chagallom in Miheličem :(.

    OdgovoriIzbriši